הקשרים שיגרמו לארגון שלכם להמריא!

הקשרים שיגרמו לארגון שלכם להמריא!

חברה נמדדת בכמות הקשרים הנרקמים בתוכה וכמובן בעוצמתם.
כדי להפוך קבוצת אנשים ליעילה יותר ונעימה יותר, עלינו לדאוג שהיא תהווה מעין רשת. רשת של המון קשרים אחד עם השנייה. התחושה הזו, שיש קשר שלא תלוי רק ביחסי עבודה, יוצרת תחושת שייכות חזקה לא רק לארגון אלא לאנשים שבו.

אספנו כאן כמה פעילויות מעניינות שאפשר ליישם בכל ארגון, ויעזרו לכם ליצור את זה גם אצלכם:

  1. שעת כושר.
    פעם או פעמיים בשבוע, ממש בתוך מקום העבודה, מכניסים אימון אירובי קצר. זה יכול להיות 15-20 ולא יותר. לא נרחיב על חשיבות הספורט לחיינו, אבל כן נזכיר את ההורמונים המופרשים במוח וגורמים לכולנו אווירה נעימה ופרודוקטיבית יותר. וכשזה קורה בחברת אנשים ונשים מהעבודה שלנו, הרווח כולו של הארגון. בסוף, תחכה להם ערכת נישנושים בריאים שימלאו אותם באנרגיה.
    אה, וזה יכול להיות גם ממש-ממש מצחיק.
  2. חפשו את המטמון.
    מתחלקים למספר קבוצות, ומפזרים שאלות בתוך מעטפות. השאלות הם כמובן על העובדים והעובדות עצמם. כל שאלה שולחת אותם לחפש במקום אחר את הרמז הבא. הקבוצה שפותרת את כל השאלות ראשונה, מגיעה לפרס.(בסוף הכתבה מחכה לכם ההצעה לפרס).
    מעבר לפעילות שוברת השגרה, תגרמו לאנשים בארגון להכיר טוב יותר אחד את השנייה. פעילויות כאלו יוצרות חיבור ושיחה עמוקה יותר משיחות רגילות של מקום עבודה.
  3. המסיבה/הארוחה הסודית.
    העובדות והעובדים מקבלים הזמנה ובהזמנה כתוב מה הם צריכים להביא למקום העבודה ביום מסויים. מוסיפים שם שאסור להם לספר על כך לאף אחד או אחת. ואם מישהו סיפר להם, הם צריכים להודיע על כך לכם. המוצרים שהם יביאו ישמשו אותנו לארוחה או למסיבה(מה שתחליטו), אתם כמארגנים תדאגו לכל השאר.
    אין טעם לכעוס על מי שסיפר על ההזמנה שקיבל, רק להבין שיש להם קשרים אישיים ואנושיים. ובסוף להנות מחברה טובה וארוחה או מסיבה מאולתרת שמוכיחה פעם נוספת מה כוחו של ארגון שעובד יחד.
  4. הרמן עושה לנו בלאגן.
    הרמן רורשאך הוא פסיכיאטר השוויצרי שהמציא את 'מבחני רורשאך'. מה שיפה במבחן הזה זה שהוא פותח את הדמיון. עוזר לנו להכיר לאחרים ולעצמנו את חדרי הדמיון שלנו.
    לשחק משחק שמשלב את כתמי הדיו שלו בתוך הארגון שלכם יפתח פתח להיכרות לא שגרתית בין חברי וחברות מהשרד. היצירתיים ביותר יזכו בפרס.

יש עוד רעיונות ברחבי הרשת שיכולים לסייע לארגון ליצור את הרשת החברתית הכל כך חשובה הזו.
אנחנו בפוקסיבוקס, דואגים לשמר רוח ארגונית בריאה ושמחה.
בעזרת מתנות מקוריות ומחברות, אספקת חטיפי בריאות לנישנוש במשרד בשעות הקשות ועוד.

כאן תוכלו לראות חלק מהמגוון שלנו
ותמיד אפשר לפנות אלינו כדי להתאים בדיוק לארגון שלכם.

חזור להעדכונים החמים